چوب

چه نوع چوبی برای نمای خارجی توصیه می شود؟

اگر به دنبال خرید چوبی هستید که قرار است در فضاهای باز استفاده شود حتما ما را در مقاله ی چه نوع چوبی برای نمای خارجی توصیه می شود؟ همراهی کنید چون شما با دانستنی های جدیدی آشنا خواهید شد که شما را آگاه تر می کند.

در نماهای اصلی و بیرونی که در اصطلاح نماهای خارجی تر ساختمان ها محسوب می شوند، چوب دچار تنش های قابل توجهی می شود ، آفتاب ، آب ، یخ زدگی ترکیب می شوند تا به سرعت چوب را خراب کنند. بنابراین عاقلانه است که گونه های چوبی را انتخاب کنید که به خوبی در قسمت خارجی قرار بگیرند و به ویژه برای محافظت از چوب با محصولات تخصصی طراحی شده برای قسمت خارجی باشند.

در اینجا برخی از گونه های توصیه شده چوب آورده شده است که می تواند پاسخی برای سوال چه نوع چوبی برای نمای خارجی توصیه می شود؟ باشد.

سرو قرمز

سرو قرمز غربی یک نوع چوب رزینی با ثبات زیاد است. بدون تصفیه شیمیایی ، به لطف غلظت بالای مواد آلی در برابر پوسیدگی مقاوم است. جنگل Langevin Cedar Sélection ، سرو قرمز با کیفیت عالی با گره های سالم ، مناسب برای تزئینات با نت های روستایی ارائه می دهد.

ساج

ساج آفریقایی چوبی گرانبها و مقاوم در برابر پوسیدگی می باشد که برای ساخت عرشه قایق و مبلمان باغ توصیه می شود. رایج ترین گونه ، Tectona grandis (معروف به ساج هندوچین) ، بومی هند ، مالزی ، لائوس و تایلند است.

چوب ماهون

ماهون در واقع انواع مختلفی از درختان را پوشش می دهد که دارای همان ویژگی هستند ، یعنی داشتن چوبی که رنگ آن واقعاً قرمز است ، از قهوه ای مایل به صورتی و مایل به قرمز تا قرمز کمرنگ تا در نهایت به قهوه ای طلایی می رسد. به خصوص در ساخت کابینت بسیار مورد توجه قرار می گیرد .

گاراپا

گاراپا چوبی سخت ، متراکم و با کیفیت از کشور برزیل است. رنگ آن از بژ مایل به زرد تا قهوه ای کاراملی با رگه های منظم متفاوت است. این چوب به دلیل مقاومت بالا و نگهداری کم برای عرشه ها (کف تراس) ، سازه های خارجی و همچنین مناطق استخر شنا ایده آل است. این چوب به خوبی با آب و هوای سخت و با اختلاف دما زیاد سازگار می شود و پایدار می ماند. گاراپا چوبی است که به طور طبیعی در برابر حمله قارچ ها ، حشرات و کپک مقاومت می کند.

Ipe

قوی ترین چوب سخت برتر در بازار است. که بخاطر زیبایی بسیار زیاد مورد توجه قرار گرفته ، ipe به طور طبیعی قهوه ای تیره و با رنگی از نارنجی است. چگالی بسیار زیاد آن باعث مقاومت ، دوام و مقاومت استثنایی در برابر آب و هوای بد می شود. علاوه بر اینکه به نگهداری کمی نیاز دارد ، طول عمر آن بسیار بیشتر از سایر گونه های چوبی است که برای خارج از خانه توصیه می شود.

بلوط سفید

چوب بلوط سفید با این واقعیت مشخص می شود که نمی پوسد ، این نیز دلیلی است که باعث نادر شدن آن شده و امروزه تهدید به انقراض می شود ، زیرا قبلاً برای تولید بشکه استفاده می شد ، بلوط سفید (Quercus alba) گونه ای با عمر طولانی است ، برخی بلوط های سفید 450 ساله در این فهرست آورده شده است. بلوط سفید درختی که نجیب آهسته رشد می کند.

هملاک

چوب نیمه سخت به رنگ قهوه ای روشن ، فصلی نبوده ، کاملاً مناسب برای ایجاد جلوه ای روستایی به پروژه های شما است. قابل استفاده در فضای باز

کاج

چوبی که به نسبت در برابر پوسیدگی ، نرم و سبک است اما نسبتاً محکم است. او نیز کاملا رنگ پریده است. به طور کلی ، سازندگان کابینت دوست دارند با این چوب کار کنند. ساخت آن آسان است و برای ساخت درب ، قالب ، روکش ، مبلمان و تخته سه لا مورد استفاده قرار می گیرد.

گونه های چوبی متداول دیگری مانند صنوبر انواع مختلفی از کاج می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی های تخصصی ما مشورت کنید.

نتیجه :

بنابراین چوب خود را با توجه به خصوصیاتی که می خواهید انتخاب کنید و مطمئن شوید که با محصولات نهایی مناسب از آن محافظت می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *