چوب

چوب راش ترکیه

چوب راش ترکیه

چوب راش ترکیه در انواع درجه یک و درجه دوم با قیمت اصلی بصورت مستقیم از طریق بازرگانی زاندس وود (Zandeswood) وارد ایران می شود و به واسطه ی همین مورد در تمام کشور ایران توزیع و عرضه می شود.

 

به دلیل اینکه چوب رتبه ی برتری را در جهان به دلیل استفاده دارد انواع چوب راش یا چوب های دیگر همیشه مورد توجه بازرگانان و تاجران در سرتاسر جهان بوده است و دانستن شناخت اولیه در مورد چوب برای همه می تواند بار اطلاعاتی را داشته باشد.

 

همانطور که چوب انواع مختلفی را دارد، موارد استفاده ی متفاوتی نیز برای آن وجود دارد.بطوریکه چوب راش را اگر به تنهایی مورد بررسی قرار دهیم، می بینیم از همین نوع چوب راش در ترکیه، سریلانکا، ایران و سایر کشورها دیده می شود و هر کدام از آنها در هر کشور و منطقه ای دارای آنالیز اختصاصی مربوط به خودش می باشد.

 

در ایران بیشترین و پر استفاده ترین نوع چوب، مربوط به چوب های وارداتی روسی و کاج می باشد که باتوجه به نوع کیفیتی که دارد از درجه ی یک تا دو عرضه می شوند.

 

خرید چوب راش ترکیه

به جهت خرید چوب راش ترکیه اصل و مرغوب در درجه ی اول می بایست با بازرگانی زاندس ارتباط برقرار کنید، راه های ارتباطی با زاندس از اینجا اقدام کنید. در زمان خرید حتما نوع مصرف و استفاده ای که می خواهید از چوب را داشته باشید مد نظرتان باشد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین چوب را از نظر قیمت و کیفیت بخرید. کارشناسان در بخش فروش چوب های وارداتی در دفتر مرکزی بازرگانی زاندس وود (Zandeswood) حضور دارند تا شما را به سمت انتخاب مناسب در زمان ثبت سفارش راهنمایی کنند.

 

قیمت عرضه چوب راش

قیمت تمام شده در زمان فروش چوب راش ترکیه بسته به نرخ ارز و دلار دارد و همینطور به عوامل گمرکی که در زمان ترخیص بار از بنادر صورت می گیرد. قیمتی که ما در بازرگانی زاندس ارائه خواهیم داد قیمت اصلی و خام چوب با حذف واسطه گران و دلالان بصورت مستقیم اعلام می شود و چون قیمت ها بصورت روزانه و در شرایط خاص اعلام می شود از شما خواهشمندیم حتما حتما با ما تماس بگیرید و قیمت اصلی را در همان لحظه دریافت کنید و در صورت هماهنگ بودن با خواسته و بودجه تان ثبت سفارش نهایی را انجام دهید.

 

 

انواع چوب راش

چوب راش تنها به ترکیه تعلق ندارد بلکه آلمان و اروپا نمونه ها و گونه های مرغوبی از راش را به بازارها عرضه می کنند که از نظر اصل همان چوب راش می باشند اما تفاوت های از نظر یکدستی ، رنگ و دوام و مقاوم بودن دارند که با توجه به شرایط هر کدام می توان از آن ها در حوزه ای جداگانه استفاده کرد.

 

موارد استفاده از چوب راش ترکیه

چوب کاربرد های بسیار متنوع و زیادی دارد اما راش ترکیه بیشترین استفاده را در ساخت مبلمان خانگی و همینطور انواع میز و صندلی را دارد.

استفاده از راش ترکیه در محیط و فضاهای خارج از منزل اصلا توصیه می شود چون احتمال موریانه زدن و خورندگی در برابر شرایط محیطی نیز وجود دارد.

اگر از راش ترکیه در دکوراسیون منزل و یا معماری داخلی ساختمان استفاده شود معقولانه و عاقلانه است تا اینکه از این چوب در خارج از منازل و ساختمان ها استفاده شود.

یکی دیگر از زمینه های استفاده از راش ترکیه می تواند اسباب بازی و پیانوها و ابزار موسیقی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *